منشور حقوق مشتریان

شرکت ایرانیان رهجو گستر به منظور اطمینان خاطر از استفاده مشتری از خدمات گارانتی و کسب رضایت ایشان، تعهد دارد تا مشتریان را نسبت به حقوق خود در استفاده از گارانتی تلفن همراه آگاهی بخشد. در این راستا، این شرکت به عنوان معدود شرکت­هایی که در این مسیر گام برداشته ­اند، شرایط و مزایای گارانتی خود را تحت ” منشور حقوق مشتریان ” تقدیم می نماید:

  • کلیه خدمات فنی ارائه شده و قطعات تعویض شده تا 6 ماه شامل ضمانت می باشد.
  • مدت زمان پشتیبانی و تامین قطعات، 5 سال از تاریخ فروش می ­باشد.
  • شرکت در قبال دریافت فرم تکمیل شده اظهارات مشتری و دریافت گوشی، موظف به ارائه رسید پذیرش می باشد.
  • صدور رسید برای هرگونه ارائه خدمت (دستگاه گارانتی باشد یا نباشد) الزامی است.
  • شرکت و نمایندگی ها موظف به اعلام حدود هزینه قبل از شروع تعمیرات می باشند.
  • تبصره: در صورتی که حین تعمیرات عیب جدیدی مشاهده گردد که در هزینه­ها تاثیر داشته باشد، مراتب حداکثر طی 3 روز کاری، می بایست به مشتری اعلام گردد.
  • حداکثر زمان تعیین تکلیف و پاسخ دهی اولیه به مشتری حداکثر 3 روز کاری می باشد.
  • در طول دوره 18 ماهه گارانتی، چنانچه گوشی پذیرش شود و پس از سپری شدن فرایند کارشناسی فنی، اطمینان حاصل گردد ایراد با تعمیرات قابل رفع نمی باشد و دستگاه تلفن همراه پذیرش شده مشمول شرایط ابطال گارانتی نباشد، شرکت موظف است دستگاه مذکور را با دستگاه تلفن همراه آکبند با همان مدل ( در صورت وجود ) تعویض نماید. بدیهی است، در صورت تعویض با دستگاه تلفن همراه مدل بالاتر، مبلغ مابه­ التفاوت می بایست از سوی مشتری پرداخت گردد.
  • چنانچه نقص یا عیب تلفن همراه در دوره 18 ماهه ضمانت بعد از 2 بار تعمیر(مرتبه سوم مراجعه) از یک ایراد مشخص، همچنان وجود داشته باشد و یا تعمیرات دستگاه ارسالی به شرکت بیش از 30 روز کاری به طول بیانجامد، شرکت متعهد به جایگزین نمودن با یک دستگاه همسان و آکبند می باشد، در صورتی که دستگاه یکسان موجود نباشد دستگاه تلفن همراه مدل بالاتر پس از دریافت مابه التفاوت آن تقدیم مشتری می گردد.
  • تبصره: چنانچه گوشی برای تعویض موجود نباشد، شرکت می بایست مطابق قیمت روز کارشناسی شده وجه آن را عودت نماید.
  • تبصره: در صورتی که لوازم جانبی دستگاه تعویضی، توسط مصرف کننده خراب یا مفقود شده باشد با لوازم جانبی دستگاه آکبند معاوضه نمی گردد.
  • تبصره: به ازای هر روز تاخیر (بیش از 7 روز کاری) در شرکت، 4 روز به دوره گارانتی افزوده می گردد.
  • تبصره: در صورتی دستگاه تلفن همراه مشتری مشمول تعویض مرتبه سوم خواهد گردید که کارشناس فنی شرکت در هر سه مرتبه پذیرش دستگاه، مشکل را از یک نوع ایراد سخت افزاری تشخیص دهد.
  • چنانچه در خصوص مدل هایی از دستگاه های تلفن همراه از سوی شرکت سامسونگ، شیائومی و اپل فراخوان شود، شرکت موظف است طی فراخوان از طریق سامانه پیامکی و یا سایت شرکت، مراتب را اعلام نماید. در صورت تعلیق فعالیت شرکت، مدت زمان تعلیق به دوره گارانتی دستگاه های پذیرش شده افزوده می گردد.
  • کلیه شعب و نمایندگی های شرکت ایرانیان ره جو گستر ملزم به رعایت موارد فوق می باشند.